Post by ersoyraifeten on Mar 16, 2022 1:45:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Ant Raid ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Ant Raid IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låse opp (uendelig med penger) ▞▞▞
▞▞▞ Ant Raid 2022 version ▞▞▞
Spillet vil ikke engang laste ned, så jeg betalte for ingenting.
Veldig kjedelig. Bare kan velge og angripe, kan ikke bygge eller legge til maur. Det er veldig kjedelig, ikke engang verdt en dollar.
Gikk inn i spillet og trodde at alt var lastet ned, ble deretter bedt om at for å se introen må du fortsette nedlastingen som ikke har lastet med feil to ganger. Angrer litt på at jeg kjøpte denne nå, skal prøve en gang til. Åh, og på historiesiden, startskjermen, er bakgrunnen glitchy og rister frem og tilbake. Ps, etter fire forsøk på å laste ned tilleggsinnhold, fungerte det endelig. Totalt sett ok spillgrafikk, søt intro, men ganske repeterende i målene. Blir veldig fort gammel. Jeg vil ikke anbefale dette spillet ennå.
Jeg betalte for den offisielle versjonen, og nå angrer jeg. Det er moro til å begynne med, men jeg er bare på kapittel 2 (nivå 27 i historiedelen)...og det er rett og slett UMULIG å bestå. Vi prøvde til og med å gjøre det med 2 personer ... ubrukelig. MERK til Maker: Å trykke på de spesielle strømknappene som lyser helt opp på toppen hjelper IKKE I DET HELETE. Det er en søt idé, og jeg elsket det første kapittelet og dets nivåer, men nå har det gjort meg frustrert og skuffet over at jeg brukte pengene. Må avinstallere for fornuftens skyld.
JWA Field Guide for Jurassic World Alive መዝናኛ esj
Likte spillet, men det krasjet på lvl5-lasteskjermen......
Ant Raid સ્ટ્રેટેજી uvda
Flott spill over alt, men blir vanskeligere etter hvert som du utvikler deg
Klarer ikke dette nivået, umulig, nivå 59
Det er et bra spill og håper de lager mer eller legger til mer til det
Ant Raid સ્ટ્રેટેજી uvda
Betalt for spillet, men det fortsetter å fortelle meg at det er en piratkopiert versjon. Selv etter gjentatt ominstallering. Vennligst refunder meg pengene mine.
Veldig bra laget og akkurat blitt oppdatert med nye nivåer... flott.
Vil ikke åpne etter lasteskjermen
Spillet krasjet først, men utvikleren ser ut til å ha fikset det. Flott grafikk og moro... Det var lett og ble vanskelig, så jeg tror dette blir morsomt å prøve og best score hver gang.
Det varte en stund, men nå er jeg helt fast på nivå 39. Jeg må ha spilt det dusinvis av ganger uten hell. Jeg vil ikke at hver kamp skal være superenkel, men jeg kan bare ikke se hvordan dette er mulig innenfor tidsbegrensningen.
Utfordrende spill og jeg liker det, verdt å eie
Vanedannende!
Spillet passerer ikke lasteskjermen og tar meg tilbake til Android-startskjermen. Etter å ha overført spillet til Sd-card fungerte det, men like etter at jeg prøvde å spille det igjen skjedde det samme, lasting av skjermen og deretter "krasj". Jeg liker spillet, men jeg kan ikke spille det, vær så snill å fikse det!
Ja lol, det er kult å spille, men det blir ekstremt vanskelig å slå tidlig. Jeg er sikker på at det bare er en feil eller feil som kan fikses med en oppdatering?
Gleder meg til å se mer!
Alt du gjør er å fortelle maurene hvor de skal angripe, så se og gjenta. Ingen strategi eller planlegging eller bygging eller noe. Ser bra ut..
Morsomt og godt programmert!
Fantastisk, veldig gøy
Jeg betalte for det, og det lar meg ikke leke med piratkopiering. Jeg vil ha pengene mine tilbake.. 26.04.15. Nå lar den meg ikke laste ned......
Spillet er ganske morsomt med den riktige vanskelighetsgraden til å begynne med, men rundt det tredje kapittelet av spillet økes vanskelighetsgraden latterlig og det blir veldig vanskelig å fullføre hvert nivå, og det er ikke lettere å få timet på enkelte heller. Jeg liker spillet og for $1 er det ikke dårlig, jeg bare hater hvor raskt vanskelighetsgraden går opp
Artig spill
Gjorde en fantastisk jobb. Morsomt, enkelt og underholdende. Ser frem til flere nye titler fra deg, dev.
Ikke som en rts kan ikke bygge refusjon
Bra spill. Noen få nøkkelnivåer var vanskelige, men nå er jeg klar for neste kapittel
Wedgiee-spill
Smågodt. Verdt å kjøpe.
Elsker det. God ren moro.
Kanskje jeg er dum, men dette spillet er alt for vanskelig! Får ikke bestått nivå 5 for å redde livet mitt!
Ant Raid Стратегически shr
Starter ikke på min gs3 Når jeg starter den, er den bare svart skjerm uansett hvor lenge jeg venter, men den tvinger ikke til å lukke
Fantastisk morsomt spill, ganske vanskelig
Dette spillet er morsomt, enkelt å spille og definitivt verdt en dollar!...... Fortsett med de gode arbeidsutviklerne!
"Elsket", men det gjør jeg ikke lenger. Etter tre kapitler blir vanskeligheten vanskeligere enn Super Meat Boy. Faktisk er dette det vanskeligste spillet jeg noen gang har spilt. Også denne telefonen er for liten til å enkelt se små gjenstander, og tidsbegrensningen for et halvt minutt er uforsonlig. Hvis det fantes en egnet versjon for mindre telefoner, og vanskelighetsgraden var nedstemt, ville dette vært et av favorittspillene mine. Men etter det jeg kan se, er det ikke verdt en dollar for øyeblikket. Jeg vil ha pengene mine tilbake.
Elsket spillet. Et av de beste strategispillene jeg har spilt så langt. God arbeidsutvikler. Venter på mer.
Bra spill, men litt vanskelig til tider. Vil underholde deg i timevis.
Grafikken og spillet er fantastisk for telefonteknologi, pluss at det er morsomt, men jeg synes det er for travelt, vanskelig for øynene og ikke avslappende å spille. Hvis læringskurven var avslappet og grafikken forenklet, pluss en lesbar skrift, ville det vært en mer tilfredsstillende opplevelse.
Interessante spill
Det beste spillet!